Wavemaker is zeer verheugd met de komst van Wouter Vandenameele als nieuwe Chief Digital Officer. Na een carrière van meer dan 15 jaar in de media- en communicatiewereld, beginnende als Research Executive bij DPG Media en nadien in leidende digitale rollen bij verschillende bureaus, zowel creatieve (BBDO en TBWA) als media (PHD), heeft Wouter Vandenameele besloten om zijn digitale vaardigheden ten dienste te stellen van Wavemaker. Thierry Brynaert: "Wouter krijgt de verantwoordelijkheid over het digitale departement; m.a.w. het uittekenen van de meest adequate structuur en processen voor het departement, het versterken van de strategische competenties binnen het team en het mee uittekenen en verwezenlijken van de digitale transformatie van het bureau."
Wouter Vandenameele: "Mijn missie is om samen met het digitale team impactvolle en performante campagnes voor onze klanten te verwezenlijken met specifiek aandacht aan volgende essentiële ingrediënten: een sterke strategie, integratie van creativiteit en innovatie en een excellente executie. Ik kijk er ook naar uit om bruggen te bouwen tussen de verschillende partners in- en extern om zodoende aangepaste eco-systemen te ontwikkelen voor alle bestaande en toekomstige klanten. Ik ben bijzonder maw blij om mee te kunnen schrijven aan een nieuw hoofdstuk bij Wavemaker!"
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]