Wunderman Antwerp en Danio gaan verder met Steve Locatelli

Communication / Crea / News

DanioDanio lanceert twee nieuwe smaken: witte chocolade & gember en brioche met kaneelsmaak. Voor de lanceringscampagne mixte Wunderman Antwerpen zijn creatieve skills met die van de Antwerpse street artist Steve Locatelli. Hij liet zich inspireren door de twee nieuwe smaken om z’n creativiteit de vrije loop te laten. Locatelli creëerde voor elke smaak een kleurrijk artwork op canvas als visuele basis voor de hele campagne én het packiging design van de nieuwe Danio.
Voor de campagne mixte Steve Locatelli zijn graffiti art met die van videomapping, waardoor zijn kunstwerk tot leven komt op het tempo van de energieke beats. De televisiespot wordt uitgerold in België en Nederland.

Credits:
Agency: Wunderman Antwerp
Client: Danio
Client contact: Quirine Faber, Eline Van Exel, Marjolein Boogers Creative Directors: Pieter Staes, Manuel Ostyn
Creative team: Maarten Hofman, Katrin Van Eycken
Account team: Karlien Van Herck, Emilie Demoor, Carole Hayard Strategy: Kevin Schröder
Street Art & design: Steve Locatelli
Video mapping & sound: Matti Degueldre
Agency producer: Bruno Dejonghe, Ingeborg Van Hoof Production house: Static Films
Producer: Patrick Schepers
Director: Jan Boon
Post production: PixMix Studios
Photography: Jo Vandermarliere, Pieter Neirynck