
Voor de campagne mixte Steve Locatelli zijn graffiti art met die van videomapping, waardoor zijn kunstwerk tot leven komt op het tempo van de energieke beats. De televisiespot wordt uitgerold in België en Nederland.
Credits:
Agency: Wunderman Antwerp
Client: Danio
Client contact: Quirine Faber, Eline Van Exel, Marjolein Boogers Creative Directors: Pieter Staes, Manuel Ostyn
Creative team: Maarten Hofman, Katrin Van Eycken
Account team: Karlien Van Herck, Emilie Demoor, Carole Hayard Strategy: Kevin Schröder
Street Art & design: Steve Locatelli
Video mapping & sound: Matti Degueldre
Agency producer: Bruno Dejonghe, Ingeborg Van Hoof Production house: Static Films
Producer: Patrick Schepers
Director: Jan Boon
Post production: PixMix Studios
Photography: Jo Vandermarliere, Pieter Neirynck
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]