
Voor fans van de Belgische DJ is er zelfs nog een extraatje, want na de testdrive met de Kia Ceed ontvangen klanten een voucher die hen de kans geeft om een Meet & Greet te winnen. De campagne loopt 100% online, van 17/09 tot 30/09. Bedoeling is om zoveel mogelijk mensen een testdrive met de nieuwe Kia Ceed te laten boeken. Een aanrader, want in een vergelijkende test door AUTO Bild, het meest gelezen automagazine in Duitsland, verslaat de nieuwe Kia Ceed zowaar de VW Golf.
Credits
Agency: Wunderman Brussels
Client: Kia Motors Belgium
Client contact: Johan Vanden Bergh, Matthieu Fores
Strategy: Toon Diependaele, Evert Van Den Broeck
Creative Director: Pieter Staes, Manuel Ostyn
Creative team: Kasper Janssens, Arjan Tarras
Design Direction: Bob Goor, Jeroen Michiels
Design: Reginald Van de Velde, Georgios Leontiou
DTP: Valérie Henrard
Account team: Stephy Germano, Conny Faymonville
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]