
Voor fans van de Belgische DJ is er zelfs nog een extraatje, want na de testdrive met de Kia Ceed ontvangen klanten een voucher die hen de kans geeft om een Meet & Greet te winnen. De campagne loopt 100% online, van 17/09 tot 30/09. Bedoeling is om zoveel mogelijk mensen een testdrive met de nieuwe Kia Ceed te laten boeken. Een aanrader, want in een vergelijkende test door AUTO Bild, het meest gelezen automagazine in Duitsland, verslaat de nieuwe Kia Ceed zowaar de VW Golf.
Credits
Agency: Wunderman Brussels
Client: Kia Motors Belgium
Client contact: Johan Vanden Bergh, Matthieu Fores
Strategy: Toon Diependaele, Evert Van Den Broeck
Creative Director: Pieter Staes, Manuel Ostyn
Creative team: Kasper Janssens, Arjan Tarras
Design Direction: Bob Goor, Jeroen Michiels
Design: Reginald Van de Velde, Georgios Leontiou
DTP: Valérie Henrard
Account team: Stephy Germano, Conny Faymonville
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]