Wunderman Brussels en Kia geven Netsky cadeau


Voor fans van de Belgische DJ is er zelfs nog een extraatje, want na de testdrive met de Kia Ceed ontvangen klanten een voucher die hen de kans geeft om een Meet & Greet te winnen. De campagne loopt 100% online, van 17/09 tot 30/09. Bedoeling is om zoveel mogelijk mensen een testdrive met de nieuwe Kia Ceed te laten boeken. Een aanrader, want in een vergelijkende test door AUTO Bild, het meest gelezen automagazine in Duitsland, verslaat de nieuwe Kia Ceed zowaar de VW Golf.
Credits
Agency: Wunderman Brussels
Client: Kia Motors Belgium
Client contact: Johan Vanden Bergh, Matthieu Fores
Strategy: Toon Diependaele, Evert Van Den Broeck
Creative Director: Pieter Staes, Manuel Ostyn
Creative team: Kasper Janssens, Arjan Tarras
Design Direction: Bob Goor, Jeroen Michiels
Design: Reginald Van de Velde, Georgios Leontiou
DTP: Valérie Henrard
Account team: Stephy Germano, Conny Faymonville
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]