Wunderman Brussels en Kia geven Netsky cadeau

Crea / News

Wunderman Kia Nevsky NL‘Met Kia krijg je altijd meer’. Wunderman Brussels neemt deze Kia-merkbelofte letterlijk en biedt potentiële Kia-kopers een unieke beleving: tijdens je testrit met de nieuwe Kia Ceed kan je exclusief in avant-première het nieuwste nummer van Netsky beluisteren. Een testrit waar muziek in zit, zeg maar. En niet zomaar muziek... Netsky staat bekend om zijn mix van gelukzalige, melancholische melodieën, pompende baslijnen en dansbare ritmes. Hij is niet alleen bijzonder populair in België, ook internationaal blijft hij verbazen met zijn Netsky LIVE! spektakel en optredens op Tomorrowland.
Voor fans van de Belgische DJ is er zelfs nog een extraatje, want na de testdrive met de Kia Ceed ontvangen klanten een voucher die hen de kans geeft om een Meet & Greet te winnen. De campagne loopt 100% online, van 17/09 tot 30/09. Bedoeling is om zoveel mogelijk mensen een testdrive met de nieuwe Kia Ceed te laten boeken. Een aanrader, want in een vergelijkende test door AUTO Bild, het meest gelezen automagazine in Duitsland, verslaat de nieuwe Kia Ceed zowaar de VW Golf.
 

Credits
Agency: Wunderman Brussels
Client: Kia Motors Belgium
Client contact: Johan Vanden Bergh, Matthieu Fores
Strategy: Toon Diependaele, Evert Van Den Broeck
Creative Director: Pieter Staes, Manuel Ostyn
Creative team: Kasper Janssens, Arjan Tarras
Design Direction: Bob Goor, Jeroen Michiels
Design: Reginald Van de Velde, Georgios Leontiou
DTP: Valérie Henrard
Account team: Stephy Germano, Conny Faymonville