Wunderman Brussels en Mort Subite gaan op Toer de Geuze 2019

Agenda / Crea / Marketing / News

auto-4Geuze- en kriekliefhebbers, verzamel jullie want dit jaar neemt Mort Subite opnieuw deel aan de Toer de Geuze 2019. Een event waar uiteraard bekendheid voor gecreëerd moet worden. Wunderman Brussels heeft deze taak op zich genomen en verschillende Facebook posts gerealiseerd.

Voor bierliefhebbers is er op zondag 5 mei een opendeurdag bij Mort Subite. Bierkenners allerlande kunnen de brouwerij ontdekken in zijn volle glorie en tegelijkertijd ook tal van authentieke bierbelevingen ervaren. Meesterbrouwer Bruno Reinders zal ook aanwezig zijn.
Voor Mort Subite werden in totaal 5 Facebook posts gemaakt: 1 foto-post en 4 video-posts. De content zal verschillende topics bevatten, zoals Mort Subite zelf, proeverijen en de Oude Schaarbeekse kriek. In de eerste video ligt de focus op de brouwerij. Mort Subite is een kleinschalige brouwerij in het hartje van Kobbegem, die sinds 1686 in werking is. De brouwerij is uitgerust met een unieke koperen brouwzaal en een ruim foederpark.
In video 2 staat de Oude Schaarbeekse kriek centraal. Dit is een kriek die eenmalig gebrouwen is door meesterbrouwer Bruno Reinders. Hij is samengesteld met de klassieke, volmondige ‘oerkrieken’ van deze authentieke bierstijl en is in avant-première te proeven (en te kopen) tijdens Tour de Geuze.
Bij post nummer 3 zal het accent op een proeverij van verschillende jaargangen van de Oude Geuze liggen. Dit is een unieke ervaring die de bezoekers op de opendeurdag kunnen beleven. Ze zullen de rijping van verschillende jaren op de fles kunnen proeven.
In de laatste video staat de proeverij van de Oude Lambic in het middelpunt. IJverige bierproevers zullen in alle puurheid de Lambic die ligt te rijpen in de foeders ervaren. Zin gekregen in een geuze of kriek?
Credits:
Agency: Wunderman Brussels
Client: Mort Subite & Affligem Global – Operating from Alken Maes (Heineken Belgium)
Client contact: Lore Oudermans, Jill Goosens
Creative Directors: Bob Goor
Creative team: Georgios Leontiou
Account team: Stephy Germano, Hélène Bouillet
Strategy: Melanie Della-Riva
Campaign Managers: Annelies Schrevens
Production house: Geronimo