Wunderman eet straffe avonddeals bij Lunch Garden

Lunch Garden is sinds kort gestart met de ‘Straffe avonddeals’: elke dag een andere promo in de kijker. Elke promo heeft een leuke naam gekregen, zoals ‘Uitsteakende maandag’, ‘Kapoensdag’ in plaats van woensdag en ‘Vrijdag Grilldag’. Om die promo’s de aandacht die ze verdienen te geven, werkte Wunderman Antwerp een aparte, illustratieve stijl uit waardoor het lijkt alsof de visuals geborduurd zijn. De illustraties werden vervolgens gebruikt in de digitale campagne, meer specifiek in social video’s en bannering.
Credits:
Agency: Wunderman Antwerp
Client: Lunch Garden
Client contact: Silke Van Den Houte, Sabine Vanderveken
Creative Directors: Manuel Ostyn, Pieter Staes
Creative team: Jolien Tuyteleers, Kate Bellefroid
Account team: Valérie Rosiers
Strategy: Evert Van den Broeck
Agency producer: Caroline Van Ranst
Design: Charlotte Slegers, Bert Beckers
Motion: Mikael Naudet
Production: Olivier Berger, Lieven Eulaers
Agency: Wunderman Antwerp
Client: Lunch Garden
Client contact: Silke Van Den Houte, Sabine Vanderveken
Creative Directors: Manuel Ostyn, Pieter Staes
Creative team: Jolien Tuyteleers, Kate Bellefroid
Account team: Valérie Rosiers
Strategy: Evert Van den Broeck
Agency producer: Caroline Van Ranst
Design: Charlotte Slegers, Bert Beckers
Motion: Mikael Naudet
Production: Olivier Berger, Lieven Eulaers

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



