Lunch Garden is sinds kort gestart met de ‘Straffe avonddeals’: elke dag een andere promo in de kijker. Elke promo heeft een leuke naam gekregen, zoals ‘Uitsteakende maandag’, ‘Kapoensdag’ in plaats van woensdag en ‘Vrijdag Grilldag’. Om die promo’s de aandacht die ze verdienen te geven, werkte Wunderman Antwerp een aparte, illustratieve stijl uit waardoor het lijkt alsof de visuals geborduurd zijn. De illustraties werden vervolgens gebruikt in de digitale campagne, meer specifiek in social video’s en bannering.
Credits:
Agency: Wunderman Antwerp
Client: Lunch Garden
Client contact: Silke Van Den Houte, Sabine Vanderveken
Creative Directors: Manuel Ostyn, Pieter Staes
Creative team: Jolien Tuyteleers, Kate Bellefroid
Account team: Valérie Rosiers
Strategy: Evert Van den Broeck
Agency producer: Caroline Van Ranst
Design: Charlotte Slegers, Bert Beckers
Motion: Mikael Naudet
Production: Olivier Berger, Lieven Eulaers
Agency: Wunderman Antwerp
Client: Lunch Garden
Client contact: Silke Van Den Houte, Sabine Vanderveken
Creative Directors: Manuel Ostyn, Pieter Staes
Creative team: Jolien Tuyteleers, Kate Bellefroid
Account team: Valérie Rosiers
Strategy: Evert Van den Broeck
Agency producer: Caroline Van Ranst
Design: Charlotte Slegers, Bert Beckers
Motion: Mikael Naudet
Production: Olivier Berger, Lieven Eulaers
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]