Na een marktconsultatie heeft het huidverzorgingsmerk van Laboratoires Expanscience Mustela beslist haar social media budget onder te brengen bij Wunderman Brussels. Mustela is sedert meer dan 60 jaar specialist in het ontwikkelen van producten die de huid van baby's, zwangere vrouwen en jonge moeders respecteert.
Als marktleider in dit segment zocht Mustela een partner die de banden tussen het merk en jonge of toekomstige ouders nog verder kon aanhalen, maar ook het potentieel had om het merk in haar globaliteit nog verder te laten groeien. Mo Zouina, strategy director bij Wunderman Brussels, is bijzonder opgetogen over de komst van Mustela: "Een social media-strategie uitwerken voor deze doelgroep van jonge digital native ouders is een enorm rijke uitdaging. De inspanningen die het merk doet om op alle vlakken waarde te bieden is ronduit indrukwekkend. We zijn er samen met de klant van overtuigd dat de sleutel tot het verder ondersteunen en versterken van Mustela’s markpositie ligt in het uitbouwen van authentieke en waardevolle relaties met jonge ouders. Iedereen kijkt er enorm naar uit om samen met Mustela aan de slag te gaan en de concepten daadwerkelijk uit te voeren. Zowel Wunderman en Mustela kijken uit naar het uitbouwen van een echte partnership.”
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]