Wunderman houdt van baby's

Na een marktconsultatie heeft het huidverzorgingsmerk van Laboratoires Expanscience Mustela beslist haar social media budget onder te brengen bij Wunderman Brussels. Mustela is sedert meer dan 60 jaar specialist in het ontwikkelen van producten die de huid van baby's, zwangere vrouwen en jonge moeders respecteert.
Als marktleider in dit segment zocht Mustela een partner die de banden tussen het merk en jonge of toekomstige ouders nog verder kon aanhalen, maar ook het potentieel had om het merk in haar globaliteit nog verder te laten groeien. Mo Zouina, strategy director bij Wunderman Brussels, is bijzonder opgetogen over de komst van Mustela: "Een social media-strategie uitwerken voor deze doelgroep van jonge digital native ouders is een enorm rijke uitdaging. De inspanningen die het merk doet om op alle vlakken waarde te bieden is ronduit indrukwekkend. We zijn er samen met de klant van overtuigd dat de sleutel tot het verder ondersteunen en versterken van Mustela’s markpositie ligt in het uitbouwen van authentieke en waardevolle relaties met jonge ouders. Iedereen kijkt er enorm naar uit om samen met Mustela aan de slag te gaan en de concepten daadwerkelijk uit te voeren. Zowel Wunderman en Mustela kijken uit naar het uitbouwen van een echte partnership.”
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]