NN EN WUNDERMAN MAKEN UNIEKE PORTRETTEN

Crea / News

NN WundermanNadat Delta Lloyd vorig jaar werd overgenomen door NN Group, werd aan Wunderman Antwerp gevraagd om NN in België te lanceren. De missie van NN is glashelder: de meest persoonlijke verzekeraar van België worden. Omdat iedereen anders is en een unieke levensstijl heeft, streeft NN naar een persoonlijke aanpak voor haar klanten. De nieuwe slogan van het merk maakt deze ambitie ook meteen duidelijk: voor alles wat jou uniek maakt.
Met dit in hun achterhoofd bedachten de creatieve manschappen van Wunderman een campagne die echte mensen en hun verrassend unieke kanten portretteert. In televisiespots ontdekken we dat elke persoon meer is dan wat hij of zij op het eerste gezicht is. Online kan je hun volledig verhaal bekijken aan de hand van zes documentaires. Zo zien we onder andere dat Philippe naast veeboer ook een platenhandelaar is. En wat gezegd van Cindy? Een lerares Frans en Engels, die tegelijkertijd ook een van de beste kooivechtsters ter wereld is.




Credits
Client: NN België
Head of Marketing and Communications: Izzy Van Aelst
Communication consultant: Laurence Verhaert
Account Director: Karlien Van Herck
Strategy: Dimitri De Lauw
Creative Direction: Manuel Ostyn, Pieter Staes
Creative: Patrick Vermeylen
Creative: Jan Denys
Creative: Philip Vandenberghe
Creative: Hanne Deheegher
DTP: Anja Van den Broeck
Solution Architect: Stijn Janssens
Expert Lead Digital Experiences: Jeroen Michiels
Agency Producer: Bruno Dejonghe
Photography: Niko Caignie
Sounddesign: Studio Helsinki, Thomas Houthave (Klankwerk)
Film Production Company: Adult
Director: Indra Siera
Executive Producer: Tatiana Pierre
Producer: Katia Renson
Production Manager: Charles Kinoo
Production Assistant: Lena Van Goethem
DOP: Grimm Vandekerckhove, Norman Baert
DOP 2nd UNIT: David Ramboer, Stijn Coene
Post Producer: Eveline Welschen
Editors: Elke D’Haese, Jelle Stroo
Grading: Joost Van De Kerckhove