Wunderman Thompson Benelux haalt Chris Baylis aan boord

News / People

Wunderman Thompson Benelux benoemt Chris Baylis als nieuwe executive creative director binnen de International Business Unit. Hij zal verantwoordelijk zijn voor het creatieve leiderschap voor de internationale klanten van het bureau en rapporteert rechtstreeks aan de chief creative officer van het bureau, Sandra Bold. Baylis heeft meer dan 20 jaar ervaring in de reclame-industrie en heeft gewerkt met enkele van 's werelds meest herkenbare merken. Hij staat bekend om zijn unieke en creatieve benadering van het ontwikkelen van geïntegreerde campagnes over meerdere kanalen.

Voordat hij bij Wunderman Thompson Benelux begon, was hij executive creative director bij verschillende toonaangevende bureaus in Amsterdam en Londen (Tribal DDB Amsterdam, Dentsu Creative en Iris Londen om er een paar te noemen). Hij heeft talrijke prijzen gewonnen voor zijn werk, waaronder Cannes Lions, Eurobest, D&AD en One Show pennen. In zijn nieuwe rol zal hij het creatieve team van Wunderman Thompson Benelux leiden en nauw samenwerken met klanten om innovatieve oplossingen te leveren die resultaten opleveren.

"We zijn verheugd om Chris aan boord te hebben als Executive Creative Director voor onze International Business Unit," zegt Erwin Jansen, CEO van Wunderman Thompson Benelux. "Zijn schat aan ervaring en creativiteit zal onze creatieve output ongetwijfeld naar een hoger niveau tillen en ons helpen groei te blijven inspireren en impactvolle campagnes te leveren die de verwachtingen van onze internationale klanten overtreffen."