Wunderman Thompson bezorgt MediaMarkt rode oortjes

Crea / News

MediaMarkt wordt 18 jaar. De gezegende leeftijd waarop eindelijk alles mag, zonder toestemming van je ouders. Denk maar aan stemmen of autorijden, maar ook spannendere dingen zoals sterke drank kopen, gokken en tattoos laten zetten. Je gaat en staat waar je zelf wil. Wunderman Thompson nam de elektronicaretailer dan ook graag op sleeptouw tijdens de eerste opwindende stappen van het volwassen leven. Eerste stop: De MediaMarkt Piep Show. Rode oortjes verzekerd, want in deze ludieke online activatie ga je niet stiekem gluren, maar luisteren. Achter het gordijn van deze Piep Show staat namelijk een sexy MediaMarkt product klaar dat regelmatig voor jou piept. Raad jij welk product er zich zo ongegeneerd blootgeeft, dan maak je kans om het te winnen.

Alle nieuwsgierigen zijn sinds 1 en nog tot 12 september welkom op mediamarkt.be/piepshow voor vier spetterende Piep Shows.

CREDITS

  • Agency: Wunderman Thompson Antwerp
  • Client: MediaMarkt
  • Client contact: Yannick de Bièvre, Davy Claeys, Sofie De Beus, Deborah Adriaans, David Verleysen
  • Creative Director: Sam De Volder
  • Creative team: Wout Geysen, Arjen Tarras, Tijs Dejonckheere
  • Account team: Sarah Savoir, Fee De Bock, Tom Thijs
  • Copywriters: Jérôme Van Den Broeck
  • Strategy: Evert Van den Broeck
  • Design: Inge Vanhees, Kenny Smet , Matthias Berghmans, Dorien Wendelen, Nathalie Wlostowski
  • Agency producer: Ingeborg Van Hoof, Caroline Van Ranst
  • Motion: Karel Van Gucht, Filip Walgraef
  • Sound design: Menno Van Riet
  • Music: Sonhouse