Goed, het nieuwe retailmerk van CM, lanceert deze zomer/deze maand het eerste nummer van een nieuw magazine. Dat Goed Magazine is er voor om het even wie: de patiënt, mantelzorger of 70-plusser, maar ook voor iedereen die gezond én zelfstandig in het leven wil staan. Redactie en vormgeving werden ter harte genomen door Wunderman Thompson. De 150.000 exemplaren liggen op 22 juni gratis voor het grijpen in de apotheken, thuiszorgwinkels en hoorcentra van Goed.
Jasmien Coenen, CEO van Goed: “Met Goed willen we een positief verschil maken. We willen dat klanten zich echt goed voelen, ook al hebben ze een tegenslag. In het Goed Magazine, dat 3 verouderde bladen vervangt, pakken we daarom uit met sterke verhalen, beklijvende interviews, tips en productadvies. We informeren: niet op een betuttelende manier, maar vanuit empowerment,” zegt Jasmien Coenen, CEO van Goed.
Het eerste nummer van het magazine staat in het teken van ‘het hart’. Zo bundelt het gouden hartregels, antwoorden op hartsvragen, een hartverwarmend verslag van echte coronahelden en nog zoveel meer. Alle artikels en reportages kwamen tot stand in volle coronatijd. Lees: met de nodige afstand, om in de toekomst nóg dichter bij de klanten te staan. Dit nummer wordt met warm hart opgedragen aan alle mensen die in deze bijzondere tijd hun beste beentje voorzetten. Lees meer over Goed op goed.be.
Credits
Agency: Wunderman Thompson Antwerp/Brussels
Client: Goed
Client contact: Julie Steyt
Account team: Nadège Witkowski, Malik Azzouzi, Julie Hendrickx, Nanou Frederix
Strategie en content planning: Kris Flossie, Kathy Haemers
Copywriter: Tine Sinnaeve, Joeri Quinet
Design director: Bob Goor, Sebastien Greffe
Design: Valérie Henrard, Frances Cleves
Illustraties: Inge Vanhees
DTP: Theo Hagtingius