Wunderman Thompson en Delhaize maken aardappelpannetje voor Child Focus

Een gesprek aanknopen met je kind over sexting hoe begin je daar aan? Een vraag die heel wat ouders zich stellen, maar vaak voor zich uitschuiven. Dat doe je nochtans beter niet, want kinderen die een naaktfoto van zichzelf versturen, zijn zich niet altijd bewust van de mogelijke gevolgen en worden er later vaak mee gepest. Er open, maar vooral op tijd, over praten met je kind is dus belangrijk. En dat kan zelfs gewoon aan tafel, tussen de soep en de patatten.

CREDITS
-
Agency: Wunderman Thompson Antwerp
-
Client: Child Focus
-
Client contact: Nel Broothaerts
-
Partner: Delhaize
-
Delhaize contact: Maarten Vanthemsche, Valérie Callier
-
Creative Directors: Manuel Ostyn, Pieter Staes
-
Creative team: Jolien Tuyteleers, Kate Bellefroid
-
Copywriter: Eric Becker
-
Account team: Sander Van de Wiele
-
Copywriter: Tine Bongaerts
-
Design: Dorien Wendelen
-
DTP: Bernard Durant
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]