Wunderman Thompson en Delhaize maken aardappelpannetje voor Child Focus

Crea / Media / News

Wunderman Thompson Child Focus Een gesprek aanknopen met je kind over sexting hoe begin je daar aan? Een vraag die heel wat ouders zich stellen, maar vaak voor zich uitschuiven. Dat doe je nochtans beter niet, want kinderen die een naaktfoto van zichzelf versturen, zijn zich niet altijd bewust van de mogelijke gevolgen en worden er later vaak mee gepest. Er open, maar vooral op tijd, over praten met je kind is dus belangrijk. En dat kan zelfs gewoon aan tafel, tussen de soep en de patatten.

Om deze boodschap te verspreiden bedacht Wunderman Thompson twee advertenties, identiek vormgegeven zoals de recepten in het Delhaize Magazine. In Vlaanderen kunnen ouders genieten van ‘een aardappelpannetje met spiegelei en paprikante foto’s’ en aan Waalse zijde van ‘bar en croute de selfie sexy’. Ouders die door het Delhaize Magazine bladeren zien dus een op het eerste gezicht typische receptenpagina, maar worden door de titel aangezet om verder te lezen en krijgen zo verschillende tips mee rond sexting. Ouders die op zoek zijn naar meer informatie over het onderwerp kunnen terecht op een webpagina. Beide recepten verschijnen in de juni-editie van het Delhaize Magazine.Hierboven vindt u de Nederlandstalige advertentie, hieronder de Franstalige.Wunderman Thompson Child Focus
CREDITS

  • Agency: Wunderman Thompson Antwerp
  • Client: Child Focus
  • Client contact: Nel Broothaerts
  • Partner: Delhaize
  • Delhaize contact: Maarten Vanthemsche, Valérie Callier
  • Creative Directors: Manuel Ostyn, Pieter Staes
  • Creative team: Jolien Tuyteleers, Kate Bellefroid
  • Copywriter: Eric Becker
  • Account team: Sander Van de Wiele
  • Copywriter: Tine Bongaerts
  • Design: Dorien Wendelen
  • DTP: Bernard Durant