Vanaf 8 juni gaat Marathonradio weer van start. Drie weken lang zal MNM studenten steunen in de laatste rechte lijn van het schooljaar. En omdat het ook voor studenten meer dan ooit onzekere tijden zijn, wil MNM dit jaar hun vertrouwen een boost geven. Ook met de campagne voor Marathonradio.
De campagne toont studenten (en MNM dj’s) in een heroïsche houding. Een pose waarvan is gebleken dat ze een positief effect heeft op je vertrouwen als je ze enkele minuten aanhoudt. De houding speelt niet alleen een centrale rol in de aankondiging van Marathonradio, maar zal ook tijdens de uitzending een middel zijn om studenten te steunen.
De campagne bestaat uit een televisiespot, een radiospot en vier advertenties. Allemaal laten ze studenten weten dat ze hun vertrouwen een boost kunnen geven door de pose aan te nemen én door Marathonradio te volgen op MNM of in de MNM-app.
Credits
Agency: Wunderman Thompson Antwerp
Client: MNM
Client contact: Céline Decock, Meloudia Berrouaine, Annemie Gulickx, Elisabeth Roelandt
Creative Director: Merel Van den Broeck
Creative team: Tomas Van Loon, Patrick Vermeylen
Account team: Valérie Rosiers, Stephanie Katic
Strategy: Evert Van den Broeck, Dimitri De Lauw
Design: Inge Vanhees, Dorien Wendelen
DTP: Anja Van den Broeck, Theo Hagtingius, Bernard Durant
Motion Design & Editing: Andreas De Ridder
Agency producer: Amélie Van Campen, Caroline Van Ranst
Production: Bozon
Director: Jan Boon
DOP: Piet Deyaert
Photography: Joost Joossen
Sound design: MNM
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]