Wunderman Thompson heroïsch voor MNM

Crea / News

Vanaf 8 juni gaat Marathonradio weer van start. Drie weken lang zal MNM studenten steunen in de laatste rechte lijn van het schooljaar. En omdat het ook voor studenten meer dan ooit onzekere tijden zijn, wil MNM dit jaar hun vertrouwen een boost geven. Ook met de campagne voor Marathonradio.

De campagne toont studenten (en MNM dj’s) in een heroïsche houding. Een pose waarvan is gebleken dat ze een positief effect heeft op je vertrouwen als je ze enkele minuten aanhoudt. De houding speelt niet alleen een centrale rol in de aankondiging van Marathonradio, maar zal ook tijdens de uitzending een middel zijn om studenten te steunen.

De campagne bestaat uit een televisiespot, een radiospot en vier advertenties. Allemaal laten ze studenten weten dat ze hun vertrouwen een boost kunnen geven door de pose aan te nemen én door Marathonradio te volgen op MNM of in de MNM-app.

Credits
Agency: Wunderman Thompson Antwerp
Client: MNM
Client contact: Céline Decock, Meloudia Berrouaine, Annemie Gulickx, Elisabeth Roelandt
Creative Director: Merel Van den Broeck
Creative team: Tomas Van Loon, Patrick Vermeylen
Account team: Valérie Rosiers, Stephanie Katic
Strategy: Evert Van den Broeck, Dimitri De Lauw
Design: Inge Vanhees, Dorien Wendelen
DTP: Anja Van den Broeck, Theo Hagtingius, Bernard Durant
Motion Design & Editing: Andreas De Ridder
Agency producer: Amélie Van Campen, Caroline Van Ranst
Production: Bozon
Director: Jan Boon
DOP: Piet Deyaert
Photography: Joost Joossen
Sound design: MNM