Wunderman Thompson maakt bonbastische campagne voor MediaMarkt

Crea / News

MediaMarktOnder het motto “ge kunt drijven, maar ge kunt ook overdrijven” lanceerde Wunderman Thompson een uitbundige campagne om de talloze bonnen bij MediaMarkt in de verf te zetten. MediaMarkt pakt de komende weken namelijk uit met heel wat bonnen op heel wat producten. Om deze actie te communiceren, bedacht Wunderman Thompson Antwerp de Bonbastische Weken.
MediaMarktTijdens de campagne zullen er niet alleen ontiegelijk veel bonnen gecommuniceerd worden in de folder en in de radio- en televisiespots, maar zullen er ook speciale bonnen verspreid worden over heel België. Zo is de snelle reflexbon een tv-spot van 2 seconden die je zo snel mogelijk moet proberen scannen om ervan te profiteren. En op café kan je dankzij de fondbons op bierviltjes een friteuse winnen. Daarnaast zijn er ook nog de bonners: unieke banners met unieke bonnen, en de wasbonnen: coupons voor een gratis wasmachine die zomaar in je propere was kunnen zitten als je naar een wasserette gaat.

Credits:
Client: MediaMarkt
Agency: Wunderman Thompson
Head of Marketing: Yannick De Bièvre
Advertising Manager: Davy Claeys
Account Manager: Ena Stevens
Account Director: Tom Thijs
Strategic Planner: Evert Van den Broeck
Creative Director: Sam De Volder
Creatives: Patrick Vermeylen, Jan Denys, Bram Van Looveren
Han Van den Hoof
Copy NL: Tom de Block
Copy FR: Jérôme Van Den Broeck
Design: Virginie Rosseel, Patrick Vermeylen
Motion Design: Andreas De Ridder, Mikael Naudet
Radio Director & Sound Engineer: Menno Van Riet
Agency Producers: Bruno Dejonghe, Amélie Van Campen