Wunderman Thompson maakt oninteressante campagne voor MNM

Crea / News

Het is bijna tijd om het jaar 2020 af te sluiten. MNM doet dat traditiegetrouw met de duizend beste nummers allertijden, gekozen door de luisteraars. En ook al is het een jaar in mineur geweest, in de MNM1000 is daar alles behalve iets van te merken. Het was aan Wunderman Thompson om die steengoede muziek extra in de verf te zetten met een tv- en printcampagne. Het bureau kwam tot de vaststelling dat sommige bands en songs geweldig zijn om naar te luisteren, maar niet zo goed tot hun recht komen als je ze afbeeldt. Zo is een paraplu niet zo interessant als Umbrella van Rihanna en luister je beter naar Clocks van Coldplay in plaats van uren naar tikkende koekoeksklokken te kijken.

Deze twee hits en nog 998 andere toppers passeren dus allemaal de revue vanaf maandag 30 november tijdens de MNM1000. Zes dagen later op zaterdag 5 december rond 18u zal de winnaar uit je boxen knallen. Wil je eens een andere nummer één dan de Bohemian Rhapsody van vorig jaar? Stem dan vanaf donderdag 26 november om 17u een dag lang voor jouw favorieten.  Ziezo, luister nu maar wat naar MNM. Da’s veel interessanter dan dit bericht te lezen, vinden ze bij MNM en Wunderman Thompson...

CREDITS

  • Agency: Wunderman Thompson Antwerp
  • Client: MNM
  • Client contact: Céline Decock, Elisabeth Roelandt, Steven Lemmens
  • Creative Director: Merel Van den Broeck
  • Creative team: Tijs Dejonckheere, Wout Geysen
  • Account: Valérie Rosiers
  • Strategy: Evert Van den Broeck
  • Design: Christophe De Pelsemaker
  • DTP: Anja Van den Broeck, Jan-Bart Debruyne
  • Motion Design & Editing: Andreas De Ridder
  • Agency producer: Caroline Van Ranst
  • Sound design: Menno Van Riet, MNM