Wunderman Thompson opent mosselseizoen bij Lunch Garden

Crea / News

Het enige waarvan Belgen zotter zijn dan van mosselen? Mosselen à volonté! Die voorliefde is hét hoofdingrediënt van de smakelijke campagne die Wunderman Thompson serveert voor het nieuwe mosselseizoen bij Lunch Garden.

Het hele jaar door kan je bij Lunch Garden terecht voor Belgische klassiekers. Maar hét meest geliefde gerecht kruipt pas eind juni uit z’n schulp: mosselen! En die zijn bij Lunch Garden traditiegetrouw à volonté. Of "all you can love" volgens Wunderman Thompson… Samen met Lunch Garden opent het bureau het mosselseizoen met een tv-spot, online video, (D)OOH en posts op sociale media.

Credits

Agency: Wunderman Thompson Benelux
Client: Lunch Garden
Client contact: Ifke Nauwelaerts, Isabelle Ruytjens, Simon Goossens, Emilie Van Vlasselaer, Laura Geldof
Client Director: Tine Van Hasselt
Client Manager: Stephanie Romano
Client Executive: Luca Vinck
Creative Directors: Kasper Janssens, Arjen Tarras
Creative team: Mathijs Bettens, Martijn Beckers, Katrin Van Eycken, Yannick De Haes
Strategic Director: Tom Vingerhoets
Strategic Planner: Barbara Verougstraete
Design Director: Jeffrey Uten
Design: Alicia Cristo, Marc Dupont, Sofie Luyckx, Ynje Degraeve
Copywriter NL: Jelle Raats
Copywriter FR: Jérôme Van Den Broeck
Agency Producer: Tim Keeren, Ingeborg Van Hoof
Sound Design: Menno Van Riet
Motion Design & Editing: Andreas De Ridder
Production Company: Landvogel
Director & Photography: Ines Vansteenkiste-Muylle