PUB had het recent al over de pils Estaminet. En kijk: het is blijkbaar Wunderman Thompson Antwerp die de rebranding van het Belgische pilsbier voor zijn rekening nam. De nieuwe visuele identiteit sluit naadloos aan bij de kernwaarden van het premiumbier dat met enorm veel oog voor detail wordt gebrouwen.
Etaminet is een “gewoon” pilsbier dat op een heel ongewone manier wordt gemaakt. Zo rijpt een Estaminet voor zes volle weken en wordt er enkel met hoogwaardige ingrediënten gewerkt. Dat geduld en die kwaliteit kon je al proeven, maar nu kan je het ook zien. Zo is de nieuwe stijl terug te vinden op alle verpakkingen en zal het op termijn ook op andere touchpoints van het merk terugkeren. Nog een leuk detail: op elk flesje is ruimte voorzien voor een recensie. Dus alle meningen zijn welkom. Die over het bier weliswaar, niet over het design.
CREDITS
-
Client: Estaminet
-
Contact: Tom Robberechts
-
Agency: Wunderman Thompson Antwerp
-
Creative Directors: Merel Van den Broeck, Sam Devolder
-
Design: Kenny Smet
-
Design Director: Sébastien Greffe
-
DTP: Anja Van den Broeck, Jan-Bart Debruyne
-
Strategy: Dimitri De Lauw
-
Account team: Stephanie Katic, Valérie Rosiers
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]