Om nog meer gezinnen met kinderen te verwelkomen bij Lunch Garden, lanceerde de restaurantketen in samenwerking met Studio 100 de Lunchies: Zes poppetjes om te verzamelen, gebaseerd op de populairste kindergerechten.
Om de Lunchies en hun grappige karakters bij het grote publiek bekend te maken, bedacht Wunderman Thompson een campagne waarin de poppetjes echt tot leven komen: de Lunchies Show. In een reeks fantasierijke poppenkastshows krijgt elke Lunchie zijn moment om te schitteren in een speciaal door De Kwekerij ontworpen decor. Het resultaat bestaat uit twee spots van 25 seconden die op tv worden uitgezonden, maar die ook online en op de mediakanalen van Studio 100 zullen leven. Op Facebook, Instagram en YouTube brengen de Lunchies een kortere show van 15 seconden en 6 seconden. En in verkooppunten wordt er vooral ingespeeld op het verzamelen van alle verschillende figuurtjes.
CREDITS
Agency: Wunderman Thompson Benelux
Client: Lunch Garden
Client contact: Ifke Nauwelaerts
Creative Director: Kasper Janssens, Arjen Tarras
Creative team: Kate Bellefroid, Jolien Tuyteleers
Design: Studio 100, De Kwekerij
Account Team: Stephanie Romano, Luca Vinck, Tine Van Hasselt, Dorien Van Antwerpen
Strategy: Evert Van den Broeck, Maryse Van Kerkhoven, Barbara Verougstraete
Agency Producers: Tim Keeren, Thomas Anthoni, Ingeborg Van Hoof
Production Company: De Kwekerij, Wenneker
Sound: Menno Van Riet