Wie eens gezellig met het hele gezin wil gaan eten, hoeft bij Lunch Garden nooit diep in de zakken te tasten. En al zéker niet nu de prijzen op reis zijn. Want tijdens de paasvakantie vertoeven de prijzen van de kindermenu’s in betere oorden. Kinderen eten dus twee weken lang helemaal gratis bij Lunch Garden.
In de campagne voor deze promotie, bedacht door Wunderman Thompson, worden de prijzen van de kindergerechten overal tot leven gebracht: we zien ze genieten van het strand, een skivakantie of een all-in bij het zwembad. Wie voorbij de DOOH-borden loopt, krijgt automatisch social video’s te zien met leuke vakantieselfies van de prijzen. En in radiospots horen we de prijzen vanop de camping of een hoge berg telefoneren naar hun gerechten. Voor één keer loont het dus om zelf eens niet op vakantie te zijn, maar in eigen land lekker samen aan tafel te gaan.
Credits
- Agency: Wunderman Thompson Antwerp
- Client: Lunch Garden
- Client contact: Ifke Nauwelaerts, Emilie Van Vlasselaer, Simon Goossens, Isabelle Ruytjens
- Creative Directors: Kasper Janssens, Arjen Tarras
- Creative team: Kate Bellefroid, Jolien Tuyteleers
- Account team: Tine Van Hasselt, Stéphanie Romano, Luca Vinck
- Strategy: Barbara Verougstraete
- Design Director: Tom Besters
- Design: Aldjia Bessalah, Ynje Degraeve
- Motion Design: Bert Beckers, Mikaël Naudet
- DTP: Jan-Bart Debruyne, Anja Van den Broeck
- Agency Producer: Ingeborg Van Hoof, Evelyn Twadrous
- Sound design: Menno Van Riet
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]