YMCE 2022 Data Driven: Benoit Dumeunier (Publicis Groupe) & Robbe Desmyttere (Semetis)

Awards / News

De prijsuitreiking van de Young Media & Channel Experts-wedstrijd (editie 2022) was het hoogtepunt van de UMA Get Together op 1 december met Mathias Langenaecker (Publicis Groupe) als host. UMA Get Together '#tousensemble vond plaats in Auditorium 500 (Brussel). 240 professionals volgden er de panelgesprekken over sectorverbintenissen over diversiteit & inclusie en over duurzaamheid. Daarnaast was er dus de uitreiking van de YMCE data driven 2022. Er was daarnaast lof voor de moed van 14 "high potentials" van AdSomeNoise, dentsu, Maxus, Mindshare, Ogilvy Social.Lab, OMD, PHD, Publicis Groupe, Semetis en Zigt die op 22 november bij Ads & Data waren voor een briefing van Nicolas Elshout, marketingcommunicatiemanager bij TUI. Bart Demeulenaere, CCO bij Ads & Data, vatte het belang van de YMCE in talent samen als volgt: "We waren verheugd deze wedstrijd in onze kantoren te organiseren om een jonge professionals deze verrijkende ervaring op alle niveaus te laten beleven en hun gedachten te voeden met de oplossingen die wij bieden. 
En omgekeerd stellen hun ideeën ons in staat benchmarks vast te stellen om ons aanbod aan te passen en te anticiperen op de strategieën van morgen."

De winnaars van de YMCE-competitie Data Driven 2022 - Benoit Dumeunier (Publicis Groupe) en Robbe Desmyttere (Semetis) - ontvingen hun trofee uit de handen van
Mark Daemen van Roularta Media Group en Nils Deroo van Ads & Data, met felicitaties van Nicolas Elshout van TUI.