Lions Health lanceert samen met Unicef en “la Caixa” Foundation de Young Lions Health Award 2017. Voor het derde jaar op rij daagt de competitie jonge creatieven uit het communicatievak om een idee voor te stellen - inclusief eventactivatie, digitale activatie en een video idee - met de bedoeling om dat te lanceren op World Pneumonia Day op 12 november.
« De medische sector gaat snel vooruit, » vertelt Gérard Bocquenet, director private fundraising and partnerships bij Unicef. « Creativiteit kan levens redden. Daarom moeten we jonge mensen uit de industrie moeten inzetten om de strijd met longontstekingen te winnen, de belangrijkste oorzaak van kindersterfgevallen. Samen met onze partner “la Caixa” Foundation willen we de problematiek onder de aandacht brengen. »
De winnaar van de Young Lions Health Award zal uitgenodigd worden op Lions Health op 17 en 18 juni in Cannes, waar hij zijn award zal krijgen tijdens de officiële ceremonie. Communicatie- en marketingprofessionals jonger dan 30 jaar kunnen hun campagne insturen voor 24 april.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]