Young Marketers Competition lost sprekers workshop

Agenda / Awards / News

marketing photo-1524048824421-51d2958dc634Stéphanie Radochitzki (IPG Mediabrands) en Jorn Craeghs (Sade Studio) nemen tijdens de Young Marketers Competition op 5 april elk een Masterclass voor hun rekening. Jonge marketeers mogen zich verwachten aan een hands-on workshop met alle
ins- and outs over presenteren en briefings opmaken.
Stéphanie Radochitzki, Digital Strategy & Performance Director bij IPG Mediabrands geeft een antwoord op de vraag “Hoe stel ik een heldere en inspirerende briefing op aan een creatief bureau?” en licht met concrete tips vanuit het werkveld, toe hoe de perfecte briefing in elkaar zit. Het opstellen van de ultieme briefing is de opdracht van deze Young Marketers Competition. En Jorn Craeghs, Sade Studio, specialiseerde zich in het analyseren van menselijke psychologie en gedragingen. Hij gelooft dat overtuigen begint bij het begrijpen waarom mensen zich gedragen zoals ze doen. Zo je wilt: ultiem het jurylid begrijpen. In deze masterclass geeft hij tips en tricks hoe je je presentatie kunt laten opvallen en hoe je boodschap zo overtuigend mogelijk overkomt.young marketers competition
Ter herinnering: de Young Marketers Competition is open voor alle Young Marketers onder 30 jaar. Inschrijven kan tot 29 maart en is volledig gratis. De Belgian Association of Marketing en Brightfish (officiële vertegenwoordiger voor Cannes in België), slaan dit jaar de handen in elkaar om een jong Belgisch marketing duo de kans te geven om deel te nemen aan de Young Marketers Competition van de Cannes Lions. Via een wedstrijd met uitgebreid parcours, krijgen alle deelnemende teams via workshops de nodige opleiding, tools en ondersteuning in het volledige proces om zich hiervoor klaar te stomen. Het beste team wordt dan dus afgevaardigd naar Cannes om daar deel te nemen aan de officiële Young Marketers Competition. De winnende teams die daar uit de bus komen, mogen op kosten van Brightfish naar de Cannes Lions om daar mee te dingen naar de officiële Young Marketers Competition. Daarnaast voorziet BAM (Belgian Association of Marketing) voor het winnende team een speaking slot in het programma van de Marketing Days van op 4, 5 en 6 juni. BAM biedt hen ook de mogelijkheid om 1 jaar lang een plaats te krijgen in de Young Spirit Board om zo mee te helpen bouwen aan het verder uitwerken van een Young Marketers community.
Als officiële Belgische vertegenwoordiger van Cannes Lions, is het voor Brightfish het derde jaar op een rij dat ze een team jonge marketeers naar ’s werelds grootste reclame- en marketingfestival sturen. BAM ondersteunt dit initiatief dit jaar voor het eerst vanuit hun Young Spirit Board, die specifiek acties uitwerkt voor Young Marketers. Alle informatie en inschrijvingen verlopen via www.young-marketers.be.