YoungDogs België: nieuw seizoen, nieuwe leden

YoungDogs België verwelkomt twee nieuwe gezichten in zijn organisatie: Nick Moors, strateeg bij DDB Brussels, en Nicholas Pirard, strateeg bij FamousGrey. Samen met de huidige leden (Shi Qi Ji, Fien Foubert en Gilles André) zullen zij de taak op zich nemen om nieuwe creatieve briefings te bedenken en te schrijven voor jonge creatieven van dertig jaar of jonger. De winnaars krijgen naar goede gewoonte een toegangsticket voor Cannes Lions. De YoungDogs plannen snel te herbeginnen met nieuwe evenementen, hopelijk face-to-face, zoals een Creative Class en nieuwe Creative Briefings.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






