YoungDogs België verwelkomt twee nieuwe gezichten in zijn organisatie: Nick Moors, strateeg bij DDB Brussels, en Nicholas Pirard, strateeg bij FamousGrey. Samen met de huidige leden (Shi Qi Ji, Fien Foubert en Gilles André) zullen zij de taak op zich nemen om nieuwe creatieve briefings te bedenken en te schrijven voor jonge creatieven van dertig jaar of jonger. De winnaars krijgen naar goede gewoonte een toegangsticket voor Cannes Lions. De YoungDogs plannen snel te herbeginnen met nieuwe evenementen, hopelijk face-to-face, zoals een Creative Class en nieuwe Creative Briefings.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]