YoungDogs België verwelkomt twee nieuwe gezichten in zijn organisatie: Nick Moors, strateeg bij DDB Brussels, en Nicholas Pirard, strateeg bij FamousGrey. Samen met de huidige leden (Shi Qi Ji, Fien Foubert en Gilles André) zullen zij de taak op zich nemen om nieuwe creatieve briefings te bedenken en te schrijven voor jonge creatieven van dertig jaar of jonger. De winnaars krijgen naar goede gewoonte een toegangsticket voor Cannes Lions. De YoungDogs plannen snel te herbeginnen met nieuwe evenementen, hopelijk face-to-face, zoals een Creative Class en nieuwe Creative Briefings.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]