Youngdogs maakt winnaars Colruyt-pitch bekend

Een idee bedenken voor de laagste prijzen en toch aan de haal gaan met de hoofdprijs? Ariane Floderer (ex-DDB en momenteel nog ‘on the market’) en Gilles André (Most Wanted) mogen eind juni 2017 op kosten van Youngdogs Belgium een weekje naar de Croisette in Cannes om zich volledig onder te dompelen in de creativiteit en de zonnecreme.
Hun ‘Colruyt’s Legacy'-idee waarbij Colruyt een loyalty programma op zet voor jonge ouders die kunnen sparen voor de toekomst van hun kind, sprong er zowel voor de jurerende creatief directeurs als voor het Colruyt team uit.
De ‘baby proefbox’ van Fien Foubert (LUCA - School of Arts Gent) en de ‘eerlijke mamamomenten’ van Lynn Pinsart (TBWA) haalden het net niet.
We geven graag ook nog de ‘honorable mentions’ mee:
- ‘Colruyt schattentocht’ van Silke Beurms en Robin De Wachter (DDB)
- ‘Gender Diet’ van Jan Denys (These Days)
- ‘Pregancy delivery’ van Ruben Van Maldeghem (Air) en Mathijs Bettens (Nine o’clock somewhere)
- ‘Noem je kind Colruyt’ van Simon Pyson en Jonas Van De Velde (LUCA - School of Arts Gent)
De inzendingen werden wederom gejureerd door een top jury: Philippe Fass, Manuel Ostyn en Koenraad Lefever. En jonge honden wiens idee niet geselecteerd werd hoeven niet te treuren, want de volgende pitch loert al om de hoek. Meer info volgt binnenkort via de gebruikelijke sociale kanalen...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]