YouthStart en LDV United kickstarten jongeren met Mediahuis en Mediafin

YouthStart geeft kanszoekende jongeren - jongeren zonder een job of diploma - een kickstart. Dit doen ze met een gratis training van 8 dagen waarin ze jongeren klaarstomen voor de maatschappij. Om YouthStart bekend te maken bij het grote publiek lanceerden LDV United en YouthStart dit voorjaar een campagne op TV en online. Nu zijn ze terug met het specifieke doel om mensen en organisaties te zoeken die kunnen helpen om jongeren een kickstart te geven. Dit kan bijvoorbeeld door sponsoring maar ook door een jongere uit je omgeving uit te nodigen voor zo’n gratis training. Voor deze campagne gingen ze een samenwerking aan met Mediahuis en Mediafin voor de komende drie jaar. De campagne bestaat uit advertenties, partnermailings en bannering.
Credits
-
Client: YouthStart
-
Contact: Bart De Bondt, Margot De Gols, Michael Francois
-
Agency: LDV United
-
CD: Dries De bruyn, Dennis Vandewalle
-
Creation: Manon Penné, Vivienne Mak
-
Account team: Carole Steger, Lotte Van Heddegem, Julie Oostvogels
-
Strategy: Lorien Verachtert, Tomas Sweertvaegher, Thomas Eyskens
-
Design: Davy Dooms, Roel Craen
-
DTP: Sandra Wulffaert
-
Production: Diplomat
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]