YouthStart geeft kanszoekende jongeren - jongeren zonder een job of diploma - een kickstart. Dit doen ze met een gratis training van 8 dagen waarin ze jongeren klaarstomen voor de maatschappij. Om YouthStart bekend te maken bij het grote publiek lanceerden LDV United en YouthStart dit voorjaar een campagne op TV en online. Nu zijn ze terug met het specifieke doel om mensen en organisaties te zoeken die kunnen helpen om jongeren een kickstart te geven. Dit kan bijvoorbeeld door sponsoring maar ook door een jongere uit je omgeving uit te nodigen voor zo’n gratis training. Voor deze campagne gingen ze een samenwerking aan met Mediahuis en Mediafin voor de komende drie jaar. De campagne bestaat uit advertenties, partnermailings en bannering.
Credits
-
Client: YouthStart
-
Contact: Bart De Bondt, Margot De Gols, Michael Francois
-
Agency: LDV United
-
CD: Dries De bruyn, Dennis Vandewalle
-
Creation: Manon Penné, Vivienne Mak
-
Account team: Carole Steger, Lotte Van Heddegem, Julie Oostvogels
-
Strategy: Lorien Verachtert, Tomas Sweertvaegher, Thomas Eyskens
-
Design: Davy Dooms, Roel Craen
-
DTP: Sandra Wulffaert
-
Production: Diplomat
Sales Manager bij Zidis
Over ZIDIS en Video The future is video! Ook al gemerkt dat je […]
Resource Planner bij ICF
Resource Planner The Resource Planner will work closely with Department heads, Programme Management […]
Campagneleider (x/v/m) bij G1000
G1000 Campagneleider (x/v/m) (Voltijds of eventueel 4/5. Contract van onbepaalde duur. Indiensttreding: zo […]
Account Manager (M/F) bij Channel Factory
Over Channel Factory Channel Factory is een wereldwijd technologie- en dataplatform dat zowel prestatie-efficiëntie […]