YouthStart geeft kanszoekende jongeren - jongeren zonder een job of diploma - een kickstart. Dit doen ze met een gratis training van 8 dagen waarin ze jongeren klaarstomen voor de maatschappij. Om YouthStart bekend te maken bij het grote publiek lanceerden LDV United en YouthStart dit voorjaar een campagne op TV en online. Nu zijn ze terug met het specifieke doel om mensen en organisaties te zoeken die kunnen helpen om jongeren een kickstart te geven. Dit kan bijvoorbeeld door sponsoring maar ook door een jongere uit je omgeving uit te nodigen voor zo’n gratis training. Voor deze campagne gingen ze een samenwerking aan met Mediahuis en Mediafin voor de komende drie jaar. De campagne bestaat uit advertenties, partnermailings en bannering.
Credits
-
Client: YouthStart
-
Contact: Bart De Bondt, Margot De Gols, Michael Francois
-
Agency: LDV United
-
CD: Dries De bruyn, Dennis Vandewalle
-
Creation: Manon Penné, Vivienne Mak
-
Account team: Carole Steger, Lotte Van Heddegem, Julie Oostvogels
-
Strategy: Lorien Verachtert, Tomas Sweertvaegher, Thomas Eyskens
-
Design: Davy Dooms, Roel Craen
-
DTP: Sandra Wulffaert
-
Production: Diplomat
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]