De organisatie boven de Formule 1 en YouTube sloten een samenwerking om de Eifel Motor Grand Prix in Duitsland live uit te zenden, exclusief op het Formule 1 YouTube-kanaal in geselecteerde Europese landen. Zo krijgen de fans op zondag 11 oktober 2020 de mogelijkheid om de race live en gratis te volgen in zeven Europese landen: Duitsland, Zwitserland, Nederland, België, Noorwegen, Zweden en Denemarken. De samenwerking stelt YouTube ook in staat om extra content aan te bieden, zoals race-overzichten, highlights en analyses. YouTube doet dit niet enkel om racefans te plezieren: adverteerders kunnen reclame-inhoud tijdens de wedstrijd kopen die live wordt uitgezonden in een of meer markten. YouTube (en moederbedrijf Google) werpt zich zo opnieuw nadrukkelijk op als concurrent voor televisiezenders.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]