YouTube haalt Duitse F1-race in huis

De organisatie boven de Formule 1 en YouTube sloten een samenwerking om de Eifel Motor Grand Prix in Duitsland live uit te zenden, exclusief op het Formule 1 YouTube-kanaal in geselecteerde Europese landen. Zo krijgen de fans op zondag 11 oktober 2020 de mogelijkheid om de race live en gratis te volgen in zeven Europese landen: Duitsland, Zwitserland, Nederland, België, Noorwegen, Zweden en Denemarken. De samenwerking stelt YouTube ook in staat om extra content aan te bieden, zoals race-overzichten, highlights en analyses. YouTube doet dit niet enkel om racefans te plezieren: adverteerders kunnen reclame-inhoud tijdens de wedstrijd kopen die live wordt uitgezonden in een of meer markten. YouTube (en moederbedrijf Google) werpt zich zo opnieuw nadrukkelijk op als concurrent voor televisiezenders.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]