De Belgian Sponsorship Awards worden dit jaar uitgereikt op 17 november. Voor deze achtste editie is er een nieuwe jury en een nieuwe juryvoorzitter: Yves De Voeght.
De Belgian Sponsorship Awards belonen de beste Belgische sponsoring cases van het jaar in de sport, cultuur of op maatschappelijk vlak. Wie zijn case wil indienen, kan dat vanaf nu hier doen. Een bondige samenvatting in 250 tekens volstaat. Het moet gaan over een sponsorship tussen 1 september 2021 en 30 september 2022. 30 september is ook de deadline voor het insturen.
De jury maakt een selectie van dossiers die dan verdedigd kunnen worden via een videoconferentie. Op 17 november volgt dan de officiële ceremonie en prijsuitreiking in Docks Dome in Brussel, aansluitend op de SponsorLive conferentie. Er is een gouden, zilveren en bronzen award, een ‘Coup de coeur’ en de ‘Best of Belgium’. Die case dingt automatisch mee naar de ‘Best of Europe’ bij de European Sponsorship Association in Londen.
Yves De Voeght is vanaf dit jaar de nieuwe juryvoorzitter. Met meer dan 30 jaar ervaring in marketing, communicatie, sales en project management bij achtereenvolgens Unilever, Fortis en Coca-Cola is de ‘Advertising personality of the year 2015’ zonder meer de geknipte figuur. De Voeght zit een jury voor met experten op het vlak van sponsoring of met een jarenlange ervaring in de sector.
“Ik ben zeer blij om juryvoorzitter te mogen zijn en aan een nieuw hoofdstuk van de Belgian Sponsorship Awards te mogen meeschrijven,” zegt De Voeght. “Met deze awards willen we erkenning geven aan de sponsoringsector en hun creativiteit belonen. Ik kijk ernaar uit om te mogen ontdekken welke boeiende cases de merken, agentschappen of rechtenhouders dit keer presenteren.”
Sponsorlive
De uitreiking op 17 november wordt opnieuw voorafgegaan door SponsorLive waarop Belgische en internationale sprekers uit de wereld van de sponsoring hun visie en strategie presenteren. Namen van de deelnemers volgen binnenkort. In het verleden passeerden UEFA, BNP Paribas, Facebook, Mastercard, Heineken, Philips, Carlsberg, Allianz, AB InBev, Rabobank, KPN, Lidl, Le Tour de France, McLaren, Bridgestone en het IOC al de revue.
SponsorLive is ook een uniek netwerkevenement ideaal om ervaringen te delen. Alle info en inschrijvingen: www.sponsorlive.be.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]