Yves Rocher en Buzz in a Box op alle lippen

Speciaal voor de lancering van zes nieuwe, glamoureuze kleuren van lippenpotlood Glossy Lip Pen doet Yves Rocher een beroep op het agentschap Buzz in a Box en op de talenten van zes bloggers: Yentl Keuppens, An-Katrien Casselman, Audrey Marshmaloo, Annabel Pesant, LufyMakesYouUP en MissLipGloss. “Een van de principes van virale communicatie is dat niet langer het merk met de consumenten praat, maar dat die onderling discussiëren over het merk," zegt Grégory Defay, managing director van Buzz in a Box en docent marketing aan de hogeschool EPHEC. "Het zijn de bloggers die zich meester maken van de boodschap." Daarom doet een spot de ronde waarin jongedames poseren in een decor dat hun leefwereld weerspiegelt. Het idee is simpel: er is een Glossy Lip Pen voor elke persoonlijkheid. “De keuze voor bloggers en YouTubers is een belangrijk element," beklemtoont Sylvie Bové, brand en consumer marketing director van Yves Rocher Benelux. “Hun persoonlijkheid moet eerst en vooral overeenkomen met die van het merk: vrouwelijk, natuurlijk en gezond. Verder moeten ze enthousiast zijn over onze producten en echt houden van het merk. Anders werkt het niet. We willen altijd en overal consistent zijn.”

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


