Yves Rocher en Buzz in a Box op alle lippen

Crea / News

 

glossy lip penSpeciaal voor de lancering van zes nieuwe, glamoureuze kleuren van lippenpotlood Glossy Lip Pen doet Yves Rocher een beroep op het agentschap Buzz in a Box en op de talenten van zes bloggers: Yentl Keuppens, An-Katrien Casselman, Audrey Marshmaloo, Annabel Pesant, LufyMakesYouUP en MissLipGloss. “Een van de principes van virale communicatie is dat niet langer het merk met de consumenten praat, maar dat die onderling discussiëren over het merk," zegt Grégory Defay, managing director van Buzz in a Box en docent marketing aan de hogeschool EPHEC. "Het zijn de bloggers die zich meester maken van de boodschap." Daarom doet een spot de ronde waarin jongedames poseren in een decor dat hun leefwereld weerspiegelt. Het idee is simpel: er is een Glossy Lip Pen voor elke persoonlijkheid. “De keuze voor bloggers en YouTubers is een belangrijk element," beklemtoont Sylvie Bové, brand en consumer marketing director van Yves Rocher Benelux. “Hun persoonlijkheid moet eerst en vooral overeenkomen met die van het merk: vrouwelijk, natuurlijk en gezond. Verder moeten ze enthousiast zijn over onze producten en echt houden van het merk. Anders werkt het niet. We willen altijd en overal consistent zijn.”