Vanaf vandaag brengen Kanaal Z en Canal Z een wekelijks actualiteitenprogramma over merken, communicatie, media en marketing, en dat onder de naam Z-Advertising.
Tien afleveringen lang komen praktische cases aan bod van onder andere Unilever, Spadel, Bpost, Alpro,Telenet, Media Markt, L’Oréal, Continental Foods en IKEA. De zender heeft het over bv. geslaagde reclamestrategieën, de evolutie en digitalisering van de media, het “bouwen” van merken, return on communication investment en agency relations. In korte sessies van een drietal minuten lichten experts uit de Belgische communicatie- en marketingwereld hun mening, visie en expertise toe.
Deze nieuwe reeks komt tot stand in samenwerking met UBA, de Unie van Belgische Adverteerders, en met de steun van partner Bisnode. Het programma kan ook online worden bekeken via www.kanaalz.be en www.canalz.be.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]