Z-Advertising richt blik op adverteren

Vanaf vandaag brengen Kanaal Z en Canal Z een wekelijks actualiteitenprogramma over merken, communicatie, media en marketing, en dat onder de naam Z-Advertising.
Tien afleveringen lang komen praktische cases aan bod van onder andere Unilever, Spadel, Bpost, Alpro,Telenet, Media Markt, L’Oréal, Continental Foods en IKEA. De zender heeft het over bv. geslaagde reclamestrategieën, de evolutie en digitalisering van de media, het “bouwen” van merken, return on communication investment en agency relations. In korte sessies van een drietal minuten lichten experts uit de Belgische communicatie- en marketingwereld hun mening, visie en expertise toe.
Deze nieuwe reeks komt tot stand in samenwerking met UBA, de Unie van Belgische Adverteerders, en met de steun van partner Bisnode. Het programma kan ook online worden bekeken via www.kanaalz.be en www.canalz.be.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]