Vanaf vandaag brengen Kanaal Z en Canal Z een wekelijks actualiteitenprogramma over merken, communicatie, media en marketing, en dat onder de naam Z-Advertising.
Tien afleveringen lang komen praktische cases aan bod van onder andere Unilever, Spadel, Bpost, Alpro,Telenet, Media Markt, L’Oréal, Continental Foods en IKEA. De zender heeft het over bv. geslaagde reclamestrategieën, de evolutie en digitalisering van de media, het “bouwen” van merken, return on communication investment en agency relations. In korte sessies van een drietal minuten lichten experts uit de Belgische communicatie- en marketingwereld hun mening, visie en expertise toe.
Deze nieuwe reeks komt tot stand in samenwerking met UBA, de Unie van Belgische Adverteerders, en met de steun van partner Bisnode. Het programma kan ook online worden bekeken via www.kanaalz.be en www.canalz.be.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]