Z-Advertising richt blik op adverteren

Vanaf vandaag brengen Kanaal Z en Canal Z een wekelijks actualiteitenprogramma over merken, communicatie, media en marketing, en dat onder de naam Z-Advertising.
Tien afleveringen lang komen praktische cases aan bod van onder andere Unilever, Spadel, Bpost, Alpro,Telenet, Media Markt, L’Oréal, Continental Foods en IKEA. De zender heeft het over bv. geslaagde reclamestrategieën, de evolutie en digitalisering van de media, het “bouwen” van merken, return on communication investment en agency relations. In korte sessies van een drietal minuten lichten experts uit de Belgische communicatie- en marketingwereld hun mening, visie en expertise toe.
Deze nieuwe reeks komt tot stand in samenwerking met UBA, de Unie van Belgische Adverteerders, en met de steun van partner Bisnode. Het programma kan ook online worden bekeken via www.kanaalz.be en www.canalz.be.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]