Zag u de bizarre spot van Georgetown Optician?

Het Amerikaanse reclamebureau Design Army creëerde voor brillenmaker Georgetown Optician een originele spot met een vleugje bizarre humor. De inspiratie haalde het reclamebureau duidelijk bij regisseur Wes Anderson, die bekend is om zijn nogal aparte beeldende en verhalende stijl, en ook een vleugje Addams Family valt in de spot te bespeuren. De personages worden daarnaast ook voorgesteld via verschillende printadvertenties.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]