Zakelijke communicatie gemakkelijker?

Innovation / News

Konica_Minolta_Corporate_Logo1Konica Minolta, actief op het gebied van printers, voegt een nieuwe output management tool voor zakelijke omgevingen toe aan zijn softwareportfolio. De applicatie, PlanetPress Connect van Objectif Lune (OL), moet een uitgebreide werkset bieden voor elke stap van de communicatie-workflow en de creatie van zakelijke communicatie voor verschillende soorten output vergemakkelijken. Transactiedocumenten als facturen, declaraties, pakbonnen en brieven zouden op die manier eenvoudiger te maken en te verwerken zijn. « We voegen de OL Connect Suite toe aan het Konica Minolta softwareportfolio om multi-channel communicatie mogelijk te maken voor onze klanten, » zegt Frank Demeulemeester, product manager production printing. « De intelligente combinatie van specifieke kanalen wordt snel belangrijk voor bedrijven die nieuwe doelgroepen willen bereiken. Dit is een essentiële stap voor het aanpassen aan de veranderende marktomstandigheden. »
PlanetPress Connect is momenteel de eerste module die wordt gelanceerd, maar erna zal een tweede module volgen, PrintShop Mail Connect. « Als beide modules van de Connect Suite volledig beschikbaar zijn, betekent dit dat we onze klanten de perfecte werkset aanbieden om te participeren in een groeiende markt, » besluit Frank Demeulemeester.