Zalando en Mortierbrigade vieren tien jaar mode-inspiratie en zelfexpressie

Crea / News

Zalando, het Europees online platform voor mode en lifestyle, blaast tien kaarsjes uit in België. Met de Stijlvol jezelf-campagne geeft Zalando de micro door aan Belgische mode-iconen. Je herkent het gezicht van onder andere Max Colombie en met deze campagne wil Zalando Belgen inspireren om hun typische eigenheid te cultiveren in hun looks en garderobe.

“Het is een eer om samen te werken met Zalando. Belgen inspireren om zichzelf te zijn, is een waarde die ik deel met Zalando. Authentiek jezelf zijn, is de grootste superkracht die je kan hebben als mens,” zegt Max Colombie, zanger van Oscar and The Wolf. “Voor mij is Zalando een pionier op dat vlak en dit al vanaf het begin van hun verhaal in België tien jaar geleden. Met hun platform geven ze Belgen de mogelijkheid om een variëteit aan merken en looks uit te proberen.” 

Met deze campagne laat Zalando het licht ook schijnen op Belgisch talent die de status quo uitdaagt en mensen wil inspireren om hun eigen authentieke keuzes te maken. De talenten Raia Maria-Laura, Miss Angel, Farah El Bastani, Jake Marcello en Saràh Phenom zijn de andere gezichten van de campagne. Één voor één staan ze bekend om hun eigen gevoel voor stijl en gebruiken ze mode als een vorm van zelf-expressie. Styliste Farah El Bastani deelt haar unieke modevisie via Instagram en in haar werk. Zo staat haar mode-knipoog naar Legally Blonde, via Ella Leyers’ passage in De Slimste Mens Ter Wereld, nu reeds neergeschreven in de Belgische tv-geschiedenis. Voor de talentvolle fotograaf Raia Maria-Laura is jezelf zijn de sleutel tot succes.

“Sinds de lancering van Zalando in België tien jaar geleden, willen wij mensen inspireren om hun eigen stijlkeuzes te maken,” zegt Megan Maley, general manager voor de Benelux, VK en Ierland. “Met ons uitgebreid aanbod aan merken, zowel nationaal als internationaal, willen wij de Belgen een gevarieerd aanbod bieden. Als merk willen we dat mensen mode als een kracht gebruiken om te laten zien wie ze zijn. Onze Stijlvol jezelf-campagne met Max Colombie en andere Belgische talenten reflecteert onze missie om voortdurend buitengewone mode inspiratie te bieden en creativiteit te stimuleren.”

Je kan de Stijlvol jezelf-campagne opmerken in België tussen 12 mei en 30 juni. Deze campagne is het resultaat van de samenwerking tussen regisseur Heleen Declerq, fotograaf Oriane Verstraeten, stylist Dogukan Nesanir, creatief bureau Mortierbrigade en Max Colombie.