Met zijn geel en blauwe kleuren is Zeeman bij ons een bekend merk, maar ook internationaal is het merk volop aan het groeien. Met vestigingen in Duitsland, Frankrijk en Spanje is het merk zich op Europees vlak verder op de kaart aan het zetten. Om hun awareness verder te vergroten in de verschillende markten, trok Zeeman de baan op doorheen Europa. De internationale activatietour werd door het activatiebureau CityCubes uitgerold in Antwerpen, Keulen, Marseille en Barcelona.
Door de kwaliteitsvolle katoenen Zeeman handdoeken om te plooien tot duizenden kleine zachte teddyberen, vond het merk de ideale manier om gezinnen met kinderen bekend te maken met het merk en de kwaliteit van de producten. In combinatie met de verspreiding van tegoedbonnen en spaarkaarten, zorgde dit voor zowel de kennismaking met het product alsook de trafiek naar de nabij gelegen Zeeman-winkels. Om de reach van deze activatie te vergroten werd er ook tijdens elke actie content gecapteerd, die nadien ingezet werd voor de lokale Zeeman-campagnes op sociale media in de verschillende markten.
De campagne was een samenwerking tussen het Nederlandse agency Persuade, het Belgische bureau Dallas en activatiebureau CityCubes, dat de volledige uitwerking, executie en productie van de videocontent voor zich nam.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]