Zeeman en Persuade laten vrouwen zien zoals ze zijn

In de nieuwste ondergoedcampagne gaat Zeeman voor diversiteit in al haar vormen: maat, lichaamsbouw, huidskleur en leeftijd. De campagne is in coronatijd ontwikkeld door Persuade in samenwerking met Foto Formation/Marijke de Gruyter.
Omdat foto- en filmproducties even stil lagen, vroeg Zeeman klanten om zichzelf te filmen en te fotograferen. Thuis, in de nieuwste collectie damesondergoed. De leukste foto’s en filmpjes zijn gebruikt in de nieuwe campagne, waarin verschillende vrouwen zichzelf laten zien, gewoon zoals ze zijn. Helemaal blij met zichzelf. Hiermee wil Zeeman een krachtig statement afgeven: je bent mooi zoals je bent.
De nieuwe ondergoedcollectie bestaat uit acht vaste ondergoedmodellen, die steeds in nieuwe stijlen, kleuren en prints worden gemaakt.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]