In de nieuwste ondergoedcampagne gaat Zeeman voor diversiteit in al haar vormen: maat, lichaamsbouw, huidskleur en leeftijd. De campagne is in coronatijd ontwikkeld door Persuade in samenwerking met Foto Formation/Marijke de Gruyter.
Omdat foto- en filmproducties even stil lagen, vroeg Zeeman klanten om zichzelf te filmen en te fotograferen. Thuis, in de nieuwste collectie damesondergoed. De leukste foto’s en filmpjes zijn gebruikt in de nieuwe campagne, waarin verschillende vrouwen zichzelf laten zien, gewoon zoals ze zijn. Helemaal blij met zichzelf. Hiermee wil Zeeman een krachtig statement afgeven: je bent mooi zoals je bent.
De nieuwe ondergoedcollectie bestaat uit acht vaste ondergoedmodellen, die steeds in nieuwe stijlen, kleuren en prints worden gemaakt.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]