Zes jaar geleden begon Fons Van Dyck, managing director van Think BBDO, met het werken aan een doctoraat over de overlevingskansen van merken op lange termijn. "Het werd een intense, boeiende en inspirerende zoektocht," zegt hij daarover. "Het was ook goed om onderweg te kunnen steunen op twee zeer betrokken promotoren: prof. Caroline Pauwels en prof. Mark Elchardus."
Het resultaat: "The longevity of brands. An interdisciplinary study based on Talcott Parsons's AGIL-paradigm and its implications for strategic brand management. Case study: the Apple brand". En 29 september stond al een tijd met stip in het to do-lijstje van Fons Van Dyck: de dag waarop hij zijn doctoraat in de media en communicatiestudies mocht verdedigen aan de Vrije Universiteit Brussel. Er is voortaan een doctor in de zaal!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]