In april gaat Rik Provoost met pensioen na 16 jaar te hebben gewerkt voor hetzelfde huis. In 1995 begon hij bij Zenith Media, waarvan hij in 2000 de algemene directie op zich nam. Na de overname van Saatchi & Saatchi door Publicis in 2001, kwam het mediabureau terecht in de schoot van de Franse communicatiereus. Op wereldvlak volgde nadien de fusie tussen Zenith en Optimedia, behalve in België, waar beide bureaus nog drie jaar naast elkaar bleven werken. De fusie kwam er dan toch in januari 2004, en Provoost zette zijn functie voort onder een andere vlag. Vandaag maakt hij plaats voor François Goddet. De Fransman stond voorheen aan het roer van Zenith Optimedia Frankrijk, tot hij in 2009 naar Vivaki trok, de holding die de media-activiteiten van Publicis groepeert, te weten: Zenith Optimedia, Starcom en de digitale entiteiten Digitas en Razorfis, creatieve digitale bureaus. “De doelstelling van Publicis was een geïntegreerde visie aan te bieden die zo digitaal mogelijk was, om de klanten te brengen naar hun verwachtingen”, verduidelijkt Goddet, die bij Vivaki twee jaar Development Director was. Rik Provoost zal François Goddet het eerste jaar nog bijstaan, kwestie van hem wegwijs te maken in het Belgische medialandschap.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]