ZenithOptimedia lanceert pop-up agency

ZenithOptimedia pop-up vignette

Communication / News

ZenithOptimedia pop-up“Het is begonnen als een wild idee. We bevelen pop-ups en experience stores aan in de touchpointsstrategieën voor klanten. Maar waarom zouden we het niet eens voor onszelf doen?," zo legt Davy Caluwaerts, managing director ZenithOptimedia, uit waarom het bureau een pop-up bureau heeft geopend. Concreet opent ZenithOptimedia een pop-up bureau in Convoi, het op het Londense Boxpark geïnspireerde container shopping village in Antwerpen.

Convoi bestaat uit 45 containers, waarvan de helft voorbestemd voor gevestigde merken en de andere helft voor start-ups, jonge ondernemers, artistieke en culturele initiatieven. Pijlers zijn fashion, food, design & culture. Convoi opende op 21 juni. "En één van die containers is de onze voor de komende maand," zegt Davy Caluwaerts nog. "We bekijken het vooral als een laboratorium voor onze merken ZenithOptimedia, BLUE 449 en ook voor de collega’s van Digitas LBi. Nieuwe economieën, nieuwe businessmodellen en retailexperiences vormen hoe we communiceren en bepalen de manier waarop we touchpoints inzetten. En hoe daar beter uit te leren dan door er middenin te zitten? Het gaat ons inzicht geven in de nieuwe shopper, nieuwe retail maar ook toegang geven tot start-ups want dat zijn onze klanten van morgen. Verschillende expertises zullen afwisselend het pop-up agency bemannen."

Het bureauleven gaat gewoon door, klanten en media zijn welkom. Passanten zijn ook welkom, want het bureau is ingericht als een medialounge, dankzij de mediapartners de Persgroep en Sanoma. Maar ZenithOptimedia wil vooral de expertise aanbieden aan de start-ups en andere jonge initiatieven ter plekke. En dus actief deel uitmaken van de ondernemerscommunity.