"Vier jaar geleden zijn we met Zeronaut.be gestart om de toen prille duurzame revolutie mee aan de oppervlakte te helpen. Vandaag is de situatie anders," zeggen de initiatiefnemers van Zenonaut.be. Om nog krachtiger uit de hoek te komen en wat leeft rond duurzame en sociale innovatie nog beter aan bod te laten komen, slaan ze nu de handen in mekaar met mo.be.
"Toen, vier jaar geleden, hadden de traditionele media nog wat meer last van myopie en hokjesdenken als het op duurzaamheid aankwam. Want als iemand waarschuwde voor klimaatverandering, moest daar nog de stem van de klimaatontkenner bijgezet worden," zo luidt het nog. Dat men nu met het gratis, online magazine mo.be, befaamd om haar open vizier en kritische analyse, aan de slag gaat, moet Zeronaut.be toelaten inhoudelijk een grote sprong voorwaarts te maken: "De groep mensen rond MO* zijn bondgenoten en we zijn fier dat we voortaan met hen mogen optrekken. Zeronaut goes embedded. We plaatsen onze blogposts voortaan op de site van MO*, op het adres www.mo.be/zeronaut. MO* geeft wereldbloggers al jaren een uniek platform om verhalen te delen van over de hele wereld en is vanaf nu ook de digitale thuis van de Zeronaut-blog."
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]