"Vier jaar geleden zijn we met Zeronaut.be gestart om de toen prille duurzame revolutie mee aan de oppervlakte te helpen. Vandaag is de situatie anders," zeggen de initiatiefnemers van Zenonaut.be. Om nog krachtiger uit de hoek te komen en wat leeft rond duurzame en sociale innovatie nog beter aan bod te laten komen, slaan ze nu de handen in mekaar met mo.be.
"Toen, vier jaar geleden, hadden de traditionele media nog wat meer last van myopie en hokjesdenken als het op duurzaamheid aankwam. Want als iemand waarschuwde voor klimaatverandering, moest daar nog de stem van de klimaatontkenner bijgezet worden," zo luidt het nog. Dat men nu met het gratis, online magazine mo.be, befaamd om haar open vizier en kritische analyse, aan de slag gaat, moet Zeronaut.be toelaten inhoudelijk een grote sprong voorwaarts te maken: "De groep mensen rond MO* zijn bondgenoten en we zijn fier dat we voortaan met hen mogen optrekken. Zeronaut goes embedded. We plaatsen onze blogposts voortaan op de site van MO*, op het adres www.mo.be/zeronaut. MO* geeft wereldbloggers al jaren een uniek platform om verhalen te delen van over de hele wereld en is vanaf nu ook de digitale thuis van de Zeronaut-blog."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]