Zes nieuwe campagnes voor Sopexa


Sopexa Benelux – het marketing en communicatiebureau gespecialiseerd in food, drinks & lifestyle – heeft onlangs zes nieuwe campagnes binnengehaald. Naast driejaarlijkse budgetten voor de Wijnen van de Côtes du Rhône, de Pineau des Charentes, Wijnen uit de Languedoc, de Provence en de Beaujolais, zijn er ook opdrachten binnengehaald voor de salades van Florette en de coöperatieve zuivelgroep Eurial. Dit allemaal vanuit Brussel van waaruit de twee markten bediend worden: België en Nederland.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


