Sopexa Benelux – het marketing en communicatiebureau gespecialiseerd in food, drinks & lifestyle – heeft onlangs zes nieuwe campagnes binnengehaald. Naast driejaarlijkse budgetten voor de Wijnen van de Côtes du Rhône, de Pineau des Charentes, Wijnen uit de Languedoc, de Provence en de Beaujolais, zijn er ook opdrachten binnengehaald voor de salades van Florette en de coöperatieve zuivelgroep Eurial. Dit allemaal vanuit Brussel van waaruit de twee markten bediend worden: België en Nederland.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]