Sinds augustus kwamen zes nieuwe medewerkers met ervaring aan boord bij Clicktrust. Dat biddable media agency uit Brussel dat klanten helpt met strategie en uitvoering, groeide de laatste maanden zeer hard. Na de Paid Search-campagnes van D’Ieteren te hebben gewonnen in april, kwamen in de zomer en het najaar ook Unicef, Ice Watch, Air Belgium en SEO-opdrachten voor D’Ieteren in de portefeuille van Clicktrust terecht. Fabian Van de Wiele, CEO van Clicktrust: “Deze sterke groei betekende dat we nood hadden aan mensen om ons team versterken en intern de zaken te stroomlijnen. Gelukkig hebben we een sterke instroom van CVs waar we zeer snel goede kandidaten uit konden halen. Het feit dat deze mensen met ervaring voor Clicktrust kiezen is betekenisvol en doorbreekt helemaal de idee dat er in agencies grotendeels juniors rondlopen. We zijn erg trots dat we het vertrouwen van mensen met talent en ervaring kunnen winnen”. Het bureau telt nu in totaal 18 medewerkers. De nieuwkomers: Nicolas Hannecart (ex-iProspect en Orange) – Client Strategy Director; Valentin Verger (ex-iProspect en Orange) – Teamleader; Alex Massart(ex-Havas en PIAS) - Digital Performance Analyst; Jean Baptiste Brasseur (ex-Auctelia) – Digital Performance Analyst; Nathalie Azzi (ex EFI) - Digital Performance Analyst en Thomas De Wilde (ex-Authority)- Digital Performance Analyst.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]